Saya Suka J-POP

Saya Suka J-POP

Sunday, April 29, 2012

SELAMAT TINGGAL~~~~

[In Malay]

Bye2 kepade semua kawan2......

sebab aku akan hiatus selama 3 bulan mulai 1 Mei 2012....

Aku terpaksa tinggalkan keluarga aku, kawan2 aku., lagu2 dalam laptop aku,

koleksi DVD drama jepun aku :P

sebabnya nak kena pi ke kem PLKN di UUM Sintok, Kedah.... :(

uwaaaaaaaaaaaaaaa...........~~~~~~

rasa macam malas ja nak pi... tapi nak buat macam mana? kena pi la~ =_="

sabo je la... selama 3 bulan~ 

harap2 aku boleh menyesuaikan diri aku bila kat sana nanti... :D


Dengar kata, dapat duit kan?? hahaha!!! tu la yang best nye~~ xDDD

aku dah list 2 benda yang akan aku beli guna duit tu nanti....

hahaha!!!

belum apa2 lagi dah pikir macam2~

hhahaha!!!


ok la~ setakat ini saja~~ bye2~~~ 

SAYONARA~ :-)

No comments:

Post a Comment